منتديات

بنات نيك

اضخم منتدى سكس عربي

رئيسية منتديات بنات نيك قوانين الموقع سكس عربي افلام سكس صور سكس قصص سكس الارشيف
   

العودة   بنات نيك : اكبر موقع سكس عربي افلام سكس صور سكس قصص سكس > قصص سكس > قصص سكس عربي

قصص سكس عربي الاف قصص سكس العربي سوف تجدوها هنا من مختلف المغامرات واللهجات بنات رجال يروون قصصهم للمزيد من المتعه في مشاهدة قصص سكس عربي .

اشترك الان في جروب عرب نار ليصلك جديد الافلام والصور والقصص على بريدك مباشره

بريدك الإلكتروني:

او اشترك معنا في صحفات عرب نار على :

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 04-22-2013, 09:18 AM   #1
الحصن المنيع
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 7
معدل تقييم المستوى: 0
الحصن المنيع is on a distinguished road
Lightbulb أم صابر 5

 

5
مر نهار اليوم التالى من غير ما أسمع أو المح فيفى فى الشقه ...
رغم أنى دخلت المطبخ والحمام عشرات المرات ... أعمل جلبه وأصوات عاليه لعلها تكون مش سمعانى وتبص عليا من الشباك زى عادتها ... مافيش فايده ...
لكن بعد الغروب بشويه ... لقيت خيال نور مطبخها ... عرفت أنها وصلت ...
وقفت ناحيه الشباك .. كانت فيفى منتظرانى مستنده على حافه الشباك عاقده أيديها تحت صدرها لترفع بزازها الكبيره خارج قميص النوم بفتحته الواسعه .... عارفه أنى متلهف عليها ... قلت وأنا أبتلع ريقى من الهياج ومن منظر بزازها المثيره... كنت فين طول النهار .. قالت كنت فى مشوار .. مش حا ينفع أقول لك عليه من هنا .... وكملت كلامها ... لو مش مشغول تعالى... أنا منتظراك .... وأستدارت مبتعده تمشى فى دلال لترينى بقيه جسمها البض وهى تضم ثوبها على مؤخرتها الكبيره وتنظر لى من خلف كتفها .... وقالت ... أوعى تتأخر ...
فتحت فيفى لى الباب وهى تنظر .. قد يكون على السلم من أحد يرانا .. شدتنى وهى تقفل الباب بسرعه ....
وقفت مستنده بظهرهاعلى باب الشقه من الداخل وهى تنظر لى ... فهمت ما تريد .. أقتربت منها أحاول ضمها وتقفيش بزازها الجباره ... أبتعدت بدلال أنثوى وهى تقول ... لا .. أبعد ياشقى ... ولكنها أستسلمت عندما ضممتها لصدرى ولصقت شفتاها بشفتاى ويدى تعصر فى كل مكان .. بزازها النافره وذراعاها البضه وظهرها الممتلئ الجميل وهى تتمايل مستمتعه..... تذوب فى يدى كما تذوب كره ألايس كريم من شده الحر...
دفعت فيفى بركبتها وفخدها تمسح بين فخداى تستكشف ما وصل اليه حال أنتصاب زبى ...
زامت .. أأأأه وشفتاها تعصر شفتاى ... كان زبى فى أقصى حالات ألانتصاب والصلابه ....
تخلصت بشفتاها من بين شفتاى وهى تميل على أذنى وتقول بصوت مرتعش ...عارف ألنهارده أنا كنت فين؟ لم تنتظر ردا منى ... ولكنها أكملت ... كنت عند الدكتور ... عارف ليه ؟.... ولم تنتظر الرد ...
كنت عارفه أنك عاوز تنكنى فى كسى ... بس كنت خايفه من الحمل .... دلوقتى ما فيش خوف خلاص ...
 

اذا اعجبك هذا الموضوع نتمنى منك نشره لاصدقائك حتى يتعرفوا على موقعنا

 


 
من مواضيعي في المنتدي

متعه
أم صابر 6
أم صابر 3
أم صابر 4
أم صابر 5


الحصن المنيع غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
   
إضافة رد

مواقع النشر

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 12:01 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
كافة الحقوق محفوطة : موقع و منتديات بنات نيك- banatneek.com