اشترك الان في جروب عرب نار ليصلك جديد الافلام والصور والقصص على بريدك مباشره

بريدك الإلكتروني:

 
صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 5 من 6

الموضوع: علي شاطئ اسكندرية نيك مولع قصتي المثيرة قصة جديدة جداً

  1. #1
    عضو جديد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2011
    المشاركات
    21
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي علي شاطئ اسكندرية نيك مولع قصتي المثيرة قصة جديدة جداً

     

    قصتي حصلت يوم 2011/7/13
    في الاسكندرية كنت في مصيف
    شدتني بنت بجمالها اوي
    قلت في بالي لازم اتعرف عليها
    جسمها يجنن كفايه ان اعرف بنت بالجسم ده بس
    المهم انا لاعب كمال اجسام
    وعضلات جسمي بارزة وكده
    بدأت اقرب منها واحاول الكلام معاها
    مره واتنين وتلاته ومش عايزة تيجي
    لحد ما قولت خلاص مفيش نصيب
    شويه ولقيتها بتقرب مني وبتقولي اشرب من البحر
    عرفت أنها كانت تقل مش رفض للكلام
    مشيت وراها تاني وكلمتها وادتها رقمي
    راحت قعدت مع قرايبها واتصلت بيا
    أتعرفنا علي بعض
    هي إسمها مي 20
    وانا احمد 23
    اتكلمنا وقلتلها مش هتنزلي المياه
    قطعت الكلام وقالت ايه اكتر حاجه عجباك فيا
    قولتلها جسمك الابيض وحاجه تاني كمان هموت عليها
    بتقولي ايه قلتلها مكسوف اقلك قالت قول مش تتكسف قولتلها صدرك
    بتقولي عجبك اوي كده قلتلها يجنن بموت في الصدر المدور كده
    بدأت هنا تدلع في الكلام وتقول طيب لو معاك هتعمل فيه ايه
    قولتلها الكلام عمره ما يدي لجسمك الجميل حقه
    قالت طيب قول بس انا بحب اسمع الكلام ده
    قلتلها صدرك جميل واكيد اول شئ همص حلماتك بشفايفي
    واضم صدرك جامد واللحس صدرك كله بلساني
    قطعت كلامي وقالت انا نازلة البحر سلام وقفلت
    فعلآ نزلت روحت عشان اكلمها قالت اصبر نبعد عن هنا شويه
    بعدت شويه وانا وراها بدأت أقرب منها وبدأنا نتكلم
    بدأت هي بالكلام وبدأت تضحك بدلع ومياصة جداً
    كلمتين ولعوني من فوق وتحت يخربيت المياة المالحة
    قولتلها مش تشتمي المياه المالحه دي هي اللي عرفتني بقمر زيك
    قالت انت شكلك كلامنجي وهتقعدني عليه بدون ما احس وقعدت تضحك
    قولتلها مش هقعدك عليه علي طول اكيد فيكي حاجات كتير لازم تاخد حقها الاول
    قالت يعني ايه مش فاهمه
    قولتلها صدرك لازم ياخد حقه قالت هتعمل فيه ايه يعني
    قولتلها حلمات صدرك شكلها كبيرة اكيد همصها
    واللحسها بلساني واعضك منها بسناني
    حسيت الشهوة بتنط من عينها
    وايديها بدأت تقرب من الاسترتش (الكارينه) اللي هي لبساه
    وبدأت تلعب في كسها وتعمل حركات بشفايفها وتعبيرات واضحه من وشها
    قالتلي ممكن تطلعو في البحر قولتلها هو ايه
    قالت بتاعك قولتلها مش اسمه بتاعي اسمه زبي
    قالت ااااه هو ده طلعو كده
    فعلآ كان زبي انتصب وزبي 22سم
    طلعتو وقولتلها قالت قرب امسكو كده اشوفو كبير ولا صغير
    مسكت زبي انهارت حسيت ايدها بتمسك علي زبي جااااامد
    فجأت لقيتها بتقولي اااااه عارف كسي بينزل دلوقت عشان مسكت زبك بس
    قلتلها نفسي اللمس كسك وهو غرقان
    قالت اللمس بس براحة اووي ااااه
    ادتني ضهرها بقيت لازق فيها من ورا اكننا اتنين متجوزيين وعاشقين
    رفعت البادي شويه ودخلت ايدي من تحت الكارينه
    ااااه كسسسها يجنن شفايف كسها و*****ها كباار
    كسها طري اوي وناعم موووت اكنها عارفه انها هتتناك
    اول ما لمست كسها فتحت رجلها اوووي وقالت اااااااه براحة
    اوعي ايدك بقي وبدأت عنيها تترعش وتقول ااح انا كده هايجه اوي
    بدأت ادخل صباعي في كسها لقيت صباعي دخل وهي تقول اووف دخل
    فوجأت من دخول صباعي بقولها انتي مش بنت قالت لا كنت متجوزة
    فرحت اوي من جوايا وزبي شد اكتر من كلمه كنت متجوزة دي
    بقولها يعني زبي هيدخل في كسك قالت اااااه
    قولتلها وكسك يضم علي زبي جااامد قالت اووووف اححححح
    انا هموت وزبك يدخل في كسي دلوقت
    وبدأت تنزل الكارينه وانا طلعت زبي من الشورت
    ولفت عليا وبدأت تحط رجلها ورا ضهري وانا حاسس بكسها بيقرب من زبي
    خدتها ودخلت جوه شويه لان الناس بدأت تاخد بالها مننا
    قلعتها الكارينه من رجل واحده ومسكتها من طيزها
    وبدأت اشدها من طيزها وهي ااه اووف اححح انا هايجه اوي
    اول ما زبي لمس كسها قعدت تقول كلام هستيري
    دخل زبك كله في كسي كسي نار انا بتناك انا بحب اتناك زبك يجنن
    كلامها هيجني اوي فعلآ شدتها بكل قوتي ودخلت زبي كله في كسها بشدة
    قعدت توحوح اااااااااه احححححححححح اااااه اوووف
    وانا بدأت احرك زبي في كسها وادخل صباعي في خرم طيزها
    وهي هتموووت ااااااه براحه يا احمد لا نيك جامد قطع كسي في البحر
    مكملتش 3 دقايق وقذفت حليب زبي في كسها كتيرر اووي
    بعدها لبست وهي لبست وقعدت تمسك في زبي تقولي عايزاه تاني
    قولتلها اطلعي اللبسي وظبطي نفسك وشقتي اللي نازل فيها قدام الشاطئ ع طول
    يلا هستناكي ترني عليا هنزل اجيبك
    طبعاً نيك البحر جنان
    بس لما جتلي في الشقة كان اجن واحلي بكتير
    هكمل القصة لما اشوف ردودكم الجميلة

    ايميلي للتواصل

    sexy.mazika@yahoo.com
    sexy.mazika@hotmail.com
      اذا اعجبك الموضوع انشرة لاصدقائك من الخيارات التالية >>>>

     

     

    اقسام ننصحك بزيارتها

    افلام سكس صور سكس قصص سكس سكس عربي

     

    للعودة مره اخرى لموقعنا اكتب على محرك البحث جوجل منتديات بنات نيك

    من مواضيع Sexy.Mazika :


  2. #2
    عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    May 2010
    الدولة
    الموقع الاهم
    المشاركات
    50
    معدل تقييم المستوى
    5

    افتراضي

    مشكوووووووووووووووووووووور
    مشكوووووووووووووووور

    $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$_ ___$$
    $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$ ___$$
    $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$
    $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_ ___$$
    $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___$$
    $$________$$$$$$$$$$$$$_____ ___$$
    $$__________$$$$$$$$$_______ ___$$
    $$___________$$$$$$$________ ___$$
    $$____________$$$$$_________ ___$$
    $$_____________$$$__________ ___$$
    $$______________$____
    حب الطيزالكبيرة

  3. #3
    عضو جديد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2011
    المشاركات
    7
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي

    يعطيك العافية ع القصة انا بديت اعمل العادة الخفية بس شوفتها مكتمتلت وقفت

  4. #4
    VIP الصورة الرمزية مشاعر حالمه
    تاريخ التسجيل
    Mar 2011
    الدولة
    احلام اليقظه
    المشاركات
    552
    معدل تقييم المستوى
    4

    افتراضي

    مثيررررررررررررررررره شكراااااااااااااااااااا

  5. #5
    عضو جديد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2011
    الدولة
    LEBANON
    العمر
    23
    المشاركات
    8
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي

     

    اااااااااااااااو قصة ناااااااااار
    يا ريتني مكانها
    نار يا حبيبي نار

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •